Vetrniky

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Listopad 15 16:55:56 CET 2008

No z toho odkazu vyplyva, ze delaji jen prohlidky v infocentru a ne dolu
  k turbinam - ono navic za hodinu se to stejne neda stihnout. Ale mozna
se to da s nima domluvit pokud je vetsi skupina.

Tenkrat se to resilo predevsim z duvodu pripadneho mozneho
teroristickeho utoku. Ono by to asi fakt nebyla sranda pokud by se
nejaky Aladin odpalil u toho kuloveho ventilu.
Radek Vicek