Vetrniky

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Listopad 14 21:33:35 CET 2008

No, energetická soustava je dynamický systém. Jestli někdo v nějakém dynamické systému počítal se všemi případy, dostavěl ho a úspěšně komerčně používal, či používá, tak sním elfa i s chlupama. Sice jsem se s žádným nesetkal, ale ono to vyjde v tomto směru nastejno.

Vždyť jsem to psal. Tak to zkusím jinak
Kolik osob a vozilel je potřeba na úklid silnic I třídy do půl hodiny od sněhu v plzeňském kraji?
Délka silnic - 3091 Km.
Rychlost vozila - zdrogovaní šílení řidiči, jedoucí průměrnou rychlostí 50km/hod.

Počet vozidel:
1 vozidlo za hodinu uklidí 25km
Vozidla stojí na krajnicích a čekají na sníh po 25 km
počet vozidel je 3091 / 25 = 124 vozidel

počet osob:
Třísměnný provoz, 124*3=372 osob.

cena to nebudu počítat, odpovím jedním slovem: MOC
Neví někdo kolik jich je reálně?

A to se vsaďte že ta bílá mrcha si napadne všude na ráz. Ale ono je to jedno, jedná se o dynamický děj, berme nejhorší případ.

Vy by jste to chtěl platit. Já ne. Odstěhujte se prosím někam jinam, kde to mají. Hmm.

A mimochodem oni "nezaspávají" jen na začátku zimy, ale i uprostřed. Jen vám to nepřijde, protože jste si zvykl.

Teď jsi vemte rozvodnou síť. Máte něco co vám normálně jede na maximálně (ví to někdo? Nevím kde to najít, tak to snad nepřestřelím) na 10 % výkonu. A najednou, čert to spral, vám to začne do sítě strkat 90%, odstřihnout to nejde (rakety ještě nemají, doufám) a tak co s tím? Elekrárna jen tak zastavit nejde, na tož rozběhnout a kdykoliv se to může změnit. Postavit odporovnu na pálení neočekávaného, krví zaplaceného (zeptejte se netopýrů a malých ptáčků; vlastně nemůžete, to by jste musel oživit ty malé organické kousky v okolí vrtulí), výkonu?

Nebo máte nějaký nápad? Myslím že jestli ano, tak se z vás stane zámožný člověk.

ced