Vetrniky

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Listopad 14 21:23:28 CET 2008

Jestli to nebude tim, ze normalni elektrarny staci zalohovat desitky ks jednim ks, ktery ma vykon nejvetsi z tech, ke kterym delam zalohu (asi hodne zjednoduseno).
U vetrniku musim mit jako zivou a zejmena rychlou zalohu cele kapacity, ktero vetrniky aktualne dodavaji, coz v pripade velkeho instalovaneho vykonu ve vetrnikach zejmena na male oblasti, neni uplne nejjednodusii a zejmena ne nejlevnejsi.

S pozdravem JK