Vetrniky

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Listopad 14 20:59:52 CET 2008

Obecne jsem proti vetrnikum, ale ta poznamka o tom ze musi byt z 90%
zalohovane se porad opakuje a nejak me tim nikdo nepresvedcil, ze kvuli
tomu bych je nemel chtit. Ostatni zdroje nemusi byt zalohovane? To se
jim da 100% verit? Protoze delsi vypadek je nemyslitelny, takze musi byt
take zalohovane. Nebo jak to je?

MH