OT: Fotoaparat Canon A590IS nebo A1000IS

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Pátek Listopad 14 20:28:49 CET 2008

Dobry,

ja mam s A590IS velmi dobre skusenosti, akurat som tiez absolvoval reklamaciu:
asi tyzden po zakupeni sa objektiv zasekol niekde v polovici a neslo ho ani
otvorit ani zatvorit. Na internete sa o tomto probleme dost diskutuje, pretoze
Canon to uznava ako svoju chybu len pocas zaruky, potom uz neuznava.

Nie je to ale asi problem len 590, ale celeho PowerShotu. Na displeji potom
mate len nejaku hlasku typu restujte fotak, alebo len vypnite a znovu zapnite.
Ked sa potom ten objektiv nerozbehne, treba ho zaniest do opravy. Mna na tom
stvalo hlavne to, ze tyzden po kupe fotaku som na skoro mesiac ostal bez neho.

Richard Balogh