Vetsi magnetron do mikrovlnky

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Listopad 14 14:38:59 CET 2008

No jo, ale když zrovna grilovat nechci, byl bych rád, aby měla výkon jako ta
obyčejná. Přijde mi to lepší, než mít v kuchyni 3 mikrovlnky (ta třetí není
na jídlo, ale na pokusy:-))

PH

From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
Je otázka proč se nedělají. Pokud něco ohříváte a přitopíte tomu grilem, asi
je pak vyšší výkon magnetronu zbytečný. Ne? Jinak by se dělaly.

From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
Chtěl bych mikrovlnku s grilem, ale aby zároveň měla alespoň 1 kW mikrovln.
Jenže prakticky jsem takovou nikde neviděl. Všechny buď mají gril a k tomu
mikrovlny do 800W, výjimečně i 900, ale za 2x větší peníze, případně 950 za
3x víc, nebo nemají gril a pak není problém za pár drobných i nad 1 kW.

Při pohledu na téma "Kam pro magnetron" mě napadlo koupit levnou mikrovlnku
s grilem, k tomu levnou, výkonnou, bez grilu, ... a dát to dohromady:-)

Vyvztaly při tom otázky:

1. Zda není nějaký zádrhel, kvůli kterému se ty větší magnetrony s grilem
nekombinují. - Napadá mě pouze příliš velký odběr při náběhu a ten jsem
schopen si vyřešit sám (v nejhorším 2fázovým napájením).

2. Kompatibilita magnetronu s připojením k "tělu mikrovlnky". Jsou na to
nějaké standardy, nebo "každej pes - jiná ves"?

3. Bezpečnost: Je správná domněnka, že při nárůstu výkonu o 1 dB si s tím
nemusím dělat starosti?