Softverovy problem Panasonic FX7

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Listopad 14 12:29:56 CET 2008

> Zdravim ctene spolocenstvo,
> mam na stole jeden fotak /DMC-FX7/ ktory po 5 sec. zobrazi hlasku
> "Please turn camera off and then on agin". Aj napriek tomu,ze to
> vypnete a zapnete /opakovane/, chybove hlasenie sa zobrazuje stale.
> Moja otazka je, ci sa da nejakym sposobom resetovat fotak, resp. ci sa
> niekdo s podobnym uz nestretol. Je zaujimave, ze v polohe zobrazovania
> je f-cia pristroja o.k, v polohe fotenie nereaguje na nic a po 5sec,
> nasleduje uvedena hlaska.
>
> Vdaka za info , Ivan

Zdravím,
  nejsem si jist, zda to je ciste softwarovy problem. Spise mam pocit, ze
se tomu procesoru nedari komunikovat s nejakym subsystemem, ktery je
potreba pri foceni, napr. CCD snimac nebo nejaky obrazovy DSP (pokud ho to
ma) a protoze to asi nemuze hardwarove zresetovat, pozaduje to po uzivateli.
Mohu se samozrejme mylit, nemam s tim zadne zkusenosti.
  S pozdravem Pavel Troller