OT: VML

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Listopad 14 12:08:59 CET 2008

Frontpage jde nastavit tak, aby ty stránky vypadaly ve všech prohlížečích
stejně. Jen se to v něm musí nastavit na možnosti stránky/vytváření obsahu

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>

K pobavení přidám ještě diskusi s autorem, která trochu připomíná
příslovečné házení hrachu na zeď (velmi oceňuji odborné kvality obsahu
stránky, ale ta forma je katastrofální):

http://www.aldebaran.cz/forum/viewtopic.php?t=1072

PH

From: "zu1234" <zu1234@seznam.cz>
Já jsem si dovolil poslat e-mail na dole uvedenou adresu a tohle jsem se
dozvěděl:
jj. bohužel jiný prohlížeč než IE není kompatibilní se systémem
FrontPage, ve kterém jsou tyto stránky vytvořeny.
Tož tak.

IMHO ad VML:
VML mělo popisovat 3D objekty a prohlížeč (plugin) měl umožnit
prohlížení a 'manipulaci' s nimi.

SVG je o něčem jiném a výše uvedené samo od sebe neumí.