blokovany com port pod WXP pro DOS programy

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Čtvrtek Listopad 13 22:47:53 CET 2008

Dobrý večer a moc díky, že se mnou máte tu trpělivost.
V registrech mám přesně to samé co vy, včetně toho Avastu.
Jinak podle toho, co jsem našel na webu tak  pro DOS se používají  soubory
Autexec.nt a Config.nt,  ty mám default, několikrát jsem to kontroloval.
Autoexec.bat  a config.sys v hlavnim adresari jsou prázdné a vždycky byly.