blokovany com port pod WXP pro DOS programy

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Čtvrtek Listopad 13 22:11:06 CET 2008

Ano,
podobný problém jsem kdysi s Nokia PC suite řešil, ale to opravdu není tento
problém.
Jak jsem psal, programy pro Windows jedou normálně. Ten comdb program hlasí,
že všechny
porty jsou volné. Mám ho už dlouho a občas jsem ho použil. Ale teď nepomáhá.
Rutina NTVDM je k videni ve spravci procesu WXP, pokud ten muj program bezi.
Pokud ho ukoncim,
NTVDM zmizí.  Nevíte někdo, kde má to NTVDM nějaké záznamy v registrech ?
třeba bych tam něco našel.