Morse [bylo: Re: Datasheet poradne elektronky]

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Čtvrtek Listopad 13 17:50:53 CET 2008

Tak jsem si tak říkal, že bych si (i trochu z nostalgie) k nějakému tomu
modernímu scanneru pořídil tohle:
http://www.aukro.cz/item479951136_prijimac_r4.html, ale to osobní převzetí
mne tam trochu odrazuje. U R4 jsem si taky hezkých pár hodin prožil.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jindra Polívka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 13, 2008 5:26 PM
Subject: Re: Morse [bylo: Re: Datasheet poradne elektronky]

OLX to je davna historie. Kuse info najdete ruzne po netu.
Jinak v sobotu je radioamaterska burza v ucilisti na Jarove.
Jindra Polivka

Zdravim,
  pokud mate zajem poridit si universalni scaner pro radost, urcite Vas bude
zajimat i loveni "cifrspionu", tj. ruznych tajnych rozvednych, vojenskych ci
jinych obdobnych stanic. Budete se divit, ze jeste v dnesni digitalni dobe
patri CW mezi bezne uzivane protokoly a budete-li chtit, muzete sve "ulovky"
reportovat a tim prispet k lepsimu zmapovani tohoto "tajemna".
  Vice na webu ENIGMA 2000: http://www.cvni.net/radio/e2k/
  I my (CSSR) jsme meli takovou stanici, OLX, a dokonce se mi cast relace
(radu cisel) podarilo jako klukovi nahrat na pasek, dodnes tu nahravku mam
:-).
  Obcasny monitoring tohoto provozu povazuji za prijemne zpestreni jinak
trosku stereotypniho provozu na radioamaterskych pasmech.
  S pozdravem Pavel Troller

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3610 (20081113)

http://www.eset.cz