Ruseni RS-485 do okoli.

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Listopad 13 16:47:41 CET 2008

To je pravda:
Mi volal klient, ze jsi na aukci koupil VOIP telefon a ze mu po
pripojeni do site nefunguje
Vysvetloval jsem mu ze to musi nastavit , po 10 minutach rad, jsem se ho
zeptal jaky ma typ a ON:
takovy maly , JA: ja myslel oznaceni telefonu: ON: no takovy maly modry
se zahnutym sluchatkem..........
taxem mu poradil at ho posle prodejci a ze at mu jej na konfiguruje ze
ja si s tim nevim rady ;-)

LK