Elektronika (zabespecovacka) k trezoru?

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Čtvrtek Listopad 13 13:23:05 CET 2008

Vim o dvou, nicmene ceny nejsou uplne lidove:

http://www.fotoinfo.cz/ebazar/eshop.php?sekce=6

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 13, 2008 12:24 PM
Subject: Elektronika (zabespecovacka) k trezoru?

Bezpecnostni situlace na severucech pritvrzuje, tak zvazuji porizeni
trezoru. Prohledl jsem nabidku  trhu a zjistl, ze jde o neskutecne pixly,
ktere lze otevrit pomalu otvirakem na konzervy a kdyz clovek chce neco
poradneho blizi se cena cene maleho auta.
Vec jsem konzultoval s znamym, je  policeji "kasar" a zkusim sehnat nejakou
poradnou prvorepublikovou kacu s vahou kolem 0,5t, mechanicka odolnost
slusna, s zamky to je horsi tak bych rad trezor doplnik nejakou elektornikou
napojenou na alarm.
Otazkou je jak na to,  vidim to na maly MCU se spinacem na dvere, mozna foto
diodu na vyhodnoceni svetla a asi nejaky snimac vybraci ci zmeny polohy.
Otazkou je zda nejaky soucasny akcelerometr dokaze vyhodnocovat tak male
vybrace, ktere vznikaji pri vrtani ci parani kasy :-)
Dalsi otazka, napajen, primarne z vnejsku, ale chtelo by to nejake
zalohovani primo v trezoru, jaky typ akumulatoru doporucujete, pozadavky ,
dobijeci, zivotnost v radu desetileti?
Uvitam i dalsi napady.

Dekuji
T.

P.S. Sice jiz s par majiteli prvorepublikovych kas jednam, ale zatim jsme se
neshodli na cene, pokud nekdo o nejakem volnem 400-600kg trzurku za rozumnou
cenu vite budu rad.