Hezka stranka o lekarskych urychlovacich

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 13 09:34:08 CET 2008

> Zanalyzujte spíš html kód stránky, tam bude něco shnilýho. V MSIE se
> na ty obrázky nedá kliknout - resp. když si chci zobrazit vlastnosti
> obrázků, co jsou ve FF jen černý obdélníky, tak mi to zobrazí
> vlastnosti stránky.
>
> Bude tam nějakej hokej v odkazech na soubory obrázků.

Jojo je to tak IE zobrazi jako obr. 19 image056.png ale ostatni zobrazi
image057.jpg. Podle hlavicky je to Front Page 5.0 takze me nic
neprekvapuje. Zrejme poklada png za nespravny format pro ostatni
browsery a tak jim misto toho podstrci jen cerny jpeg... Moc html
nerozumim ale toto se mi v kodu stranky podarilo najit celkem rychle.
Ovsem obr. 18 je v obou pripadech jpeg.

Jinak kdo si chce ty obrazky prohlednou samostatne muze zde:
http://www.gypy.sk/740819/WWW%20Full%20version%2027/pok1/linearni_akcelerator_soubory/
;)

Pavel