Re: CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Listopad 13 00:33:25 CET 2008

Raz som absolvoval 4h trvajucu infuziu klasickou ihlou. Ale to mi bolo
tak zle, ze mi bolo jedno, co so mnou robia. Len ruku som v lakti este
na druhy den ohybal s bolestou, tak mi strpla. Potom som si vsimol, ze
spolupacient ma zavedeny akysi interface na infuzie, tak som si ho
vypytal tiez. Dovtedy som o takom niecom nechyroval. Ta chvila
"utrpenia", kym mi ho zaviedli stala za to, ze 2x denne dalsie 3 dni
som bol usetreny napichovania ihly.

miro