RE: CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

Serych Jakub Serych@panska.cz
Středa Listopad 12 22:37:04 CET 2008

To ja take musim jednu pridat :-)

V jedne nejmenovane laboratori jedne nejmenovane Akademie ved se na MR, ale
nikoliv lekarske, ale chemicke analyticke pred cca pul rokem stalo, ze tam
sli delnici nekam pobliz pristroje neco svaret (neco banalniho jako topeni
nebo tak).

Kouleli svareci flasku kouleli a najednou mrcha sama od sebe dostala pekny
svunk a pricucla se k pristroji. To by nebylo nic tak zajimaveho jako to, ze
zpusobila rychlou zmenu mg pole, supravodicum se prestalo libit v
supravodivem stavu a quenchnula jim z toho cela napln helia :-)

Kouleni svareci flasky tak vyslo myslim na cca pul melounu

Jakub Serych