RE: CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

Matus Straka matus@angiovis.com
Středa Listopad 12 20:38:52 CET 2008

Zavisi.

Pri 1.5T skeneri je pobyte v skeneri citit tah na kovovych cvockoch na
dzinsoch a na kovovych gombikoch ci zipsoch. Pracku na opasku je tiez citi.
Pri 3T skeneri je ta sila na tu opaskovu pracku celkom silna, a to aj mimo
skenovacej dutiny.
Pri 7T je pole dost silne, aby sposobovalo citelne prejavy vdaka klincom,
ktore su v topankach...

Ak nahodou naozaj ma drobny ostry kusok zeleza v oku, resp. v blizkosti
miechy, pobyt v dutine skenera mu moze sposobit nepravitelne skody ako
mechanicky, tak aj tepelne.