Zmena obchodnich podminek u GME

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Listopad 12 20:29:58 CET 2008

No kdybys posilal hodne baliku, tak bys byl pro ne VIP a manazer od PPL
by pred Vanocema prijel s taskou s kalendari a upominkovymi predmety
;-)  Jooo to byly casy ;-)
Nebo druhy pripad, zavlekli mi balik do Olomouce, jelikoz na sobotu byla
objednana plosina a byl patek, tak mi pro to osobne zajel a zavezl az
domu, to je co ???
A spousta dalsiho ;-) to byly vzpominky na leta predchazejici , kdy to
vlastnil cesky vlastnik.

Nicmene od te doby co to koupilo DHL, tak vstricnost zmizela a buzeruji
i me, jako ze svoz se hlasi  do 10 te hodiny, ridic uz za tento rok
nejmene 10 krat nevedel , protoze i kdyz mi poslali potvrzovaci email,
tak proste mu to nikdo nerekl a neprijel.
Za starych casu, pro to poslali druheho ridice z jineho mesta, ted na to
kaslou, zkratka je to uz velka korporace, tam je jedno jestli  klientu
maji milion nebo milion jedna.

K PPL jsem prestoupil od DPD, protoze ridic porad nadavl kdo ma tak
daleko zajizdet a diskuze se nepripoustela.

LK