Zmena obchodnich podminek u GME

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Listopad 12 20:06:03 CET 2008

PPL je dobre pro podnikajici osoby ;-)  prijizdi mi kazdy den kolem 10 -
11 hodin , privezou zasilky, pro odvoz prijedou kolem 14 az 17 =
spokojenost.
Pracuji kazdy den do rana, takze se rano chci vyspat, a postacka pokud
vubec prinese balik tak otravuje v 7 rano !!! a to zvoni jak strelena ,
triska do oken a jeste rve na cele kolo, paneeee Koneeeecnyyy, jste
taaaam? Maaaate tu baliiiik ,kdyz jsem ji zdupal, tak uz chodi v 8 ale
nekdy stejne drive.
Baliky vozi tak na 50 % jak maji auto a lidi ;-) vetsinou nechaji listek
a sproste si mysli ze si pujdu vystat tu frontu pro balik, kdyz jsem
zaplatil za privezeni az domu.

Takze jsem pro PPL.

LK