Zmena obchodnich podminek u GME

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Listopad 12 19:55:27 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 12.11.2008 od Jaroslav Buchta:

> Njn, nevim, proc nikdo nema rad CP, ze by spatny komfort pri
> predavani zasilek? Ty komercni firmy asi nabizi 100% servis,
> prijedou, prevezmou, vyridi. CP asi ceka, az to nekdo prinese a
> jeste buzeruje...

Ale prdlajs. Ceska posta si krasne prijede i pro jeden jediny profi
balik nebo obchodni balik. Zavolam si do 11 hodin a ten den si pro
baliky prijedou. Lze samozrejme i sjednat pravidelny svoz, kdyz nekdo
produkuje baliky uplne kazdy den, pak jezdi klidne i pozdeji odpoledne
podle potreby.

Navic treba tady v Usti tu mam celkem novou postu Usti nad Labem 19,
kde muzu krasne predavat profi/obchodni baliky, kdyz mi ten den zrovna
nevyhovuje svoz. Prijedu tam a jsem rovnou na rampe, muzu klidne
nechat nastartovane auto, udelam 10 kroku, hodim jim baliky a je to,
zase jedu. Zadne cekani, zadne noseni do schodu, okamzity servis.

> Jinak aspon v Liberci neni problem u PPL dohodnout prevzeti v depu,
> mam to pri ceste do mesta.

Jenze posta je na kazdem rohu a v kazde prdelce. Ja mam mj. take
hrozne moc malych zakazniku, kteri chodi do prace a podnikaji doma,
takze pres den doma nejsou, posta je pro ne idealni doprava, protoze
na depo vzdalene 30-50 km si proste nepojedou.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz