blokovany com port pod WXP pro DOS programy

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Středa Listopad 12 16:33:15 CET 2008

Omlouvám se, psal jsem to ve spěchu.  Samozřejmě i když se čte v Pascalu
Word,
tak se paměť musí adresovat po bytech, takže  ta tabulka je nakonec v
pořádku. Viz příloha.
Zkusím ještě napsat nějakou rutinu co to přečte.  Díky za radu panu Vaizovi.