OT: CENTOS a gigabitova sitovka

milan milan@bastl.sk
Středa Listopad 12 01:22:55 CET 2008

A nieco ako "yum install kernel-headers" vam tie zdrojaky nenainstaluje?
alebo stiahnut kernel-headers rpm
(kernel-headers-2.6.18-92.1.13.el5.rpm, alebo aku verziu kernelu mate) a
nainstalovat ho?

Ako som sa uz zmienil, realtek drivery pre 8111 nie su uplne v poriadku,
nechodia dobre so vsetkymi verziami chipsetu.

Milan