RE: Re: Karta řidiče

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Listopad 12 01:02:39 CET 2008

Pokud bych byl pedant tak CT=Computed Thomography a nikde neni napsano jaky zdroj a jakeho EMG se pouziva, exituji napriklad EBCT, ktere vyuzivaji elektronony paprsek, je vsk pravdou, ze XRCT tj. rontgenova thomografie je tou nejveznejis.

Hlavni rozdil je v intenzite a davce zareni, ono se to pomerne obtizne kvanitifikuje na kartu,ale pokud vec prirovname k rontgenu celisti tak na porizeni klasickeho RTG snimku spotrebuji ~0.3mSv. Pokud pouziji High densit CT a budu chtit delat rezy 0.2mm tak vysvitim cca 20mSv tj. 66x tolik.
Pak zde je dalsi EMG zareni, v RTG celekm nic moc, ale v prstenci CT se pohne i kompas.

Nedokazu odhadnout zda by CT katru znicilo, ale jde defakto o pametovou kartu a osobne bych na to,ze vsechny bunky preziji nevsadil.

Souhlas RFID chip lze videt i proti svetlu, mam novy pas a tam ho lze videt i bez svetla, deformace plastu kolem chipu je i hmatatelna.Jsme vsak technicka konference tak navrhuji pouziti  technickych prostredku :-)