HP P1006 bylo tiskarna LBP3300 v siti

azehw azehw@volny.cz
Úterý Listopad 11 22:31:45 CET 2008

Stejně tak se to chová u mne...jen po poklsu o tisk v nastavení serveru
tiskárna zmizí...
Poradí někdo, zda by se dal použít nějaký USB Print Server, který by s tou
LBP3300 chodil? Tady je jich několik:
http://interlink.tsbohemia.cz/default.asp?cls=spresenttrees&strid=1595
AZE

----- Original Message -----
From: "Martin Locker" <locker@vosrk.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 11, 2008 10:26 PM
Subject: Re: HP P1006 bylo tiskarna LBP3300 v siti

Kdyz uz je tady rec o pripojeni tiskaren usb v siti. Tak bych mel taky
dotaz. Rozchodil nekdo HP laserovky rady P100x na wifi routeru ASUS wl500
gp?
Ve statusu routeru se mi tiskarna hlasi OK, ale pri pokusu o tisk se po
chvili objevi hlaska,
ze se tisk nezdaril (z Win). Zkouseno pres LPR i RAW nastaveni TCP/IP portu,
dle
rady zakazana obousmerna komunikace, ale stale bez uspechu.
V seznamu podporovanych zarizeni samozrejmne neni, tam jsou jen velmi stare
modely.

Diky za pripadnou pomoc.

Martin Locker