tiskarna LBP3300 v siti

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Listopad 11 21:18:53 CET 2008

Nesetkal, ale problem bude asi v tom, ze tyto tiskarny Synology
oficialne nepodporuje:
http://www.synology.com/enu/support/help-page.php?q_id=116
Nepodporuje zadnou tiskarnu s CAPT drivery, coz jsou prave tyhle
laserovky. Ta vase druha je inkoustova, co? Asi ma jiny typ driveru.
Ono ty drivery nepodporuje ani treba Edimax ve svem WiFI AP, ale jine
inkoustove ano.
MH