PHY čip DP83848I - máte zkušenosti?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Listopad 11 14:45:56 CET 2008

Tak asi mám zdroj průseru - čip si nastavuje řadu parametrů po resetu podle
stavu různých pinů (piny mají krátce po resetu jiný význam než potom, jak to
tak někdy bývá)
Ovšem koliduje mi tam jejich interní PULL-něco odpor s interním PULL-něco
odporem na procesoru, ještě nevím všechny významy co mohou být zasaženy ale
ta kolize už je na několika pinech zřejmá. Taky záleží na velikosti těch
odporů.
Budu tedy asi potřebovat to správné nastavení obnovit přes to seriové
rozhraní, což program teď nedělá.
Nejřív detekuje zařízení na těch čtyřbitových sběrnicích a pak teprve v
případě úspěchu komunikuje na tom sériovém rozhraní.

Nikdo z Vás s něčím takovým opravdu nemá zkušenosti? Ozval se mi pouze
nekonkrétně David Kučera a k tomu mi neprojdou maily.

Jakub Ladman