RE: Karta řidiče

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Listopad 11 12:39:12 CET 2008

Karta ridice je podle prislusneho narizeni Evropske unie. smartCard s
fotografii, jinak receno to stejne jako chipova kreditka nebo SIM karta do
mobilu,
Jinak receno jeji nalezeni na zaklade nejake radiove detekce by mela byt
totálni kravina.
Detekce scannerem by vyzdovala RFID chip, zatím jsme neslysel, ze by tam
byl, skoro to vylucuji, ale pokud chce mit dotycny jistotu tak pritomnost
RFID chipu lze na karte poznat i ciste opticky , je to nas tom platu videt,
ze je v nem něco zalito.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Filip
Sent: Tuesday, November 11, 2008 11:52 AM
To: HW-news
Subject: Karta řidiče

V jedné konferenci se baví o kartách řidiče, které se používají do
tachografu. Píšou tam mimo jiné:

"slysel jsem ze jsou policajti schopny najit kartu ridice pokud je nekde
v kabine jakymsi detektorem. Udajne pokud ma ridic nekde v kabine cizi
(kamaradovu) kartu pro "pripad nouze" ze jsou schopni ji detekovat, je
realita,nebo sci-fi?"

Někdo to tam potvrdil, že je to možné. Neslyšeli jste o tom někdo? Mě to
připadá také docela jako sci-fi

--
Aleš Filip

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3602 (20081111)