OT: CENTOS a gigabitova sitovka

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Listopad 11 09:26:29 CET 2008

Ja bych p.Konecnemu poradil pokud to je na nejakym serveru (i malem),
aby si radeji koupil nejakou jinou sitovku - zvlast pokud je integrovana.

Ja mam momentalne prave na serveru R8168 a dost jsem se s ni vytrapil.
Ne, ze by vyslovene nechodila, ale nez jsem prisel na zmineny bug a nez
zjistil, ze to silene kolisani rychlosti ma na svedomi tahle karta tak
rovnou rikam, ze to za to nestoji. I po instalaci novych driveru od
Realteku to neudela na gigabitu vic jak 12-15MB pri vytizeni
dvoujadroveho procesoru kolem 25%.
Drivery pro celou radu cipsetu od Realteku jsou zde:
http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=5&PFid=5&Level=5&Conn=4&DownTypeID=3&GetDown=false

Dnes by mi mela prijit NIC od Intelu, kterou zkusim otestovat. Serverova
verze stoji 2.300Kc a desktopova 750Kc.

Radek Vicek