RE: OT: Diverze na ponorce Něrva

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Úterý Listopad 11 08:44:31 CET 2008

> No, jistě pane Foldyna,
> očipovat se nenechám a tím budu spasen.
> ZU
> Ne vše musím v úterý ráno pochopit :-)

Jsem asi deformován 30 lety, které jsem prožil masakrován ataky světlých
zítřků. Avšak k jakémukoli převratnému zjištění o "špionských čipech" ze
země, kde zítra znamená již včera (nebo obráceně ? teď nevím přesně, jak to
Julda myslel :-), navíc prezentovanému formou bukvic, zůstávám apriorně
nedůvěřivý. Považuji je za zhruba stejně relevantní zdroj jako odkaz, který
jsem uvedl ve své odpovědi.
Navrhuji, abychom neventilovali své víry a své obavy na technické
konferenci.

JF