OT: CENTOS a gigabitova sitovka

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Listopad 11 03:47:46 CET 2008

Pokud se neozve nekdo chytrejsi, tak jsem s tim ochoten vypomoci.
Centos neznam, ale je to o nastaveni prelozeni novejsiho jadra.

Jestli hledate binarni image jadra pro balickovaci system centosu a zadny
preklad ze zdojaku, pak predem rikam ze s tim vam neporadim, ani nevim zda-li
a jaky balickovaci system centos pouziva.

Kazdopadne zaroven s tim doporucuji upgradnout na jadro > 2.6.24 protoze nizsi
obsahuji neprijemnou bezpecnostni diru (pry - ja to nezkousel, na to jsem moc
liny, ale ma to byt nejake preteceni zasobniku nekde v kodu TCP/IP).

Jakub