***SPAM***Re: Jak na dobr

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Listopad 10 19:56:36 CET 2008

No, nevim, ale tohle jsou asi takove "pohadky" videl jsem svitit zarivky,
kdyz to na nas kluci otocili, ale byla to jen legrace. Take se u ruznych
utvaru povidalo, ze kluci od radaru maji bud jen deti holky a jinde se
povidalo, ze zase kluky. Mam tri deti, dve holky a kluka. Tak nevim. S
mobilni technikou jsem si take kdysi uzil. Ale V3S by to neutahla :-)))
Jindra Polivka

Na vojně jsme měli nějaké výkonné KV stanice na autech snad V3S. Mělo to na
střeše takovou jako zahrádku, která fungovala jako náhražková anténa. Když
se s tím vysílalo na plný výkon, prý ta anténa v noci svítila. Ten drát pod
oknem by na tom byl asi ještě hůř :-)
Anděl