PHY čip DP83848I - máte zkušenosti?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Listopad 10 19:08:34 CET 2008

Dobrý den
Mám potíže s kompatibilitou tohoto PHY čipu v konstrukci kde s ním nahrazuji
jiný PHY čip od firmy Micrel.
Možná je též varianta, že tam mám nějakou hw chybu v zapojení.
Je zde někdo s kým lze tuto problematiku konzultovat?
Jde mi zejména o prvotní inicializaci - zapojil jsem to podle datasheetu a
choval jsem se podle informace, že na MII sběrnici jsou ty čipy mezi sebou
kompatibilní, ovšem mě to ten počítač se stávajícím softwarem nenajde.
Bootloader redboot, o který mi v současnosti jde, píše něco ve
smyslu "použitelných 0 MII zařízení z 0 nalezených".
Čip reaguje na JTAG sběrnici, ale nemám žádný ladící software který bych na to
použil, ale zařízení je uprostřed chainu a chain celý funguje, tj. čip
vnitřně žije. Taktéž reaguje na připojení/odpojení eth kabelu "link" LEDkou.
Druhá použitá LED "activity" ani nemrkne.
Napětí na všech pinech se zdají být normální, oscilátor kmitá správně na 25MHz
(není měřeno přesně, pouze osciloskopem)

Děkuji za jakékoliv postrčení i nabídku (včetně komerčních).

S pozdravem

Jakub Ladman