Inteligentni fotoramecek

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Listopad 10 17:15:55 CET 2008

Kdyz je toto tema nakopnuto, existuje nejaky model fotoramecku typu "open
source"? Teda treba aspon do te miry, ze by se z nej dal udelat display?
Ceny TFT modulu jsou stale vysoke, nedari se mi sehnat nic rozumneho. I kdyz
je to uz v kazdem kramu za par petek...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Serych Jakub
Sent: Monday, November 10, 2008 4:34 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Inteligentni fotoramecek

Chtel bych si domu na zed povesit jakysi inteligentni fotoramecek.

Chtel bych, aby si to samo periodicky odebiralo odnekud z domaci site
obrazky z alb, a pak je to po nejaky cas pseudonahodne stridalo a pritom k
soucasne mnozine pribiralo z alb pomalu dalsi a nejstarsi naopak prestavalo
zobrazovat.
Idealni by bylo, kdyby to navic umelo nejaky one touch hodnotici system
(kdyz jdu zrovna kolem a obrazek se mi libi, dotknu se vpravo, kdyz se mi
nelibi, dotknu se vlevo nebo neco takoveho), ktery by dokazal hodnoceni v
nejake podobe predat zpet k album obrazku.

Predstavoval jsem si, ze sezenu neco, co komunikuje WiFi a treba to pojede
na nejakem malem Linuxu, a ja si to pak budu schopen priohnout k obrazu
svemu, a hlavne jsem si predstavoval, ze trh bude takovymi vecmi zaplaven.

Kdyz jsem ale o vikendu kolem toho trochu brouzdal, zjistil jsem, ze
zarizeni s WiFi je jak safranu, a o nejakem Linuxu samozrejme nikde ani
zminka. Vetsinou proprietarni systemy, ktere lze tak maximalne donutit, aby
obcas stahly nejaky random obrazek z Gallery serveru daneho vyrobce.

Tak me napadla varianta B, udelat to z nejakeho vyprodejniho notebooku.

Neresil jste nekdo nebo nechystate se resit neco podobneho?

Jakub Serych