Jak na dobré uzemnění v běžném bytě ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Listopad 10 09:46:20 CET 2008

Zdravím,
  nu, to je samozřejmě pravda, symetrické napájení antény to řeší, ale
zkuste napájet kus drátu, který vede na barák na protější straně ulice,
a přístup máte jen k jednomu jeho konci, symetricky ;-). A lepší anténu
si těžko udělám, už tahle byla získána náhodou (ten drát tam leta visel
z protějšího baráku, kdysi tam zřejmě bývala anténa k někomu jinému,
a mně se ten konec podařilo "ukořistit", prodloužit a úspěšně zavést do
okna :-).
  Nebo máte na mysli např. magnetické smyčkové antény ? Něco jsem o nich
už slyšel, ale ještě jsem to nezkoušel... Nějaké zkušenosti ?
  S pozdravem Pavel Troller