blokovany com port pod WXP pro DOS programy

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Neděle Listopad 9 21:31:56 CET 2008

Samozrejme to není tajemství, mám nějakou rutinu V24 z roku 1989
pro Turbo Pascal, která obsluhuje přerušení od sériového portu.
Nikdy s tím ale nebyl problém, funguje to minimálně na 8 počítačích s WXP
a i na tomto to šlo až do včerejška. Liboval jsem si, jak pěkně mají
tu "DOS virtual machine" napsanou.  I teď tady mám služební notebook,
na kterém když to pustím z flash klíče, tak to normálně jede.
Takže primárně bych nechtěl hledat problém v těch programech, ale spíš někde
na jejich rozhraní s tou DOS virtual machine.