blokovany com port pod WXP pro DOS programy

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Neděle Listopad 9 11:05:02 CET 2008

Mozna zbytecna otazka, ale ... - zkousel jste bootnout nebo ten COM ve spravci zarizeni vypnout
a znova zapnout ?
Co napise za chybu ECHO xxx > COM1 ?

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

  ----- Původní zpráva -----
  Od: Jirka MWW
  Komu: HW konference
  Odesláno: 8. listopadu 2008 23:36
  Předmět: blokovany com port pod WXP pro DOS programy

  Dobrý den,
  stala se mi taková věc, se kterou si nevím rady. Mám několik programů , napsaných v Turbopascalu 6.0
  a používajících Com porty. Obsluha je napsaná slušně přes DOS funkce. Až do včerejška mi to regulérně
  fungovalo  i pod WXP.  Po ladění nějakých úprav v jednom z těchto programů přestaly všechny tyto programy
  ( DOS ) přes com1 komunikovat.  Port je HW v pořádku, s několika různými Windows terminály chodí bez problémů.
  Vypadá to, že ten DOS emulátor pod WXP se na com porty už nedostane. Nevíte někdo, jak to odblokovat?
  Je to  docela velký průšvih. Neraďte prosím žádné "otevírače" přístupů přímo na porty, to opravdu není potřeba,
  na jiných počítačích s WXP ty programy chodí bez problémů taky. Tady se jedná zřejmě o nějaký
  záznam v registrech, či co.

  Díky předem za každý tip.

  --
  Zdravi