Konektor RJ45

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Neděle Listopad 9 07:14:54 CET 2008

Taky jsem na to koukal, maji to tam uz stabilne a dlouho, asi to na dracku
nejak nejde ;-)
Co se tyce ruznych fazi rozvodu, stacilo by mezi faze zapojit vhodne
kondenzatory, aby se to premostilo?
Jaky je v tom jinak pouzit svab a princip buzeni site? Jen me napadlo po
siti komunikovat s domaci automatizaci....

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Foldyna
Sent: Saturday, November 08, 2008 11:51 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Konektor RJ45

> Dnes jsem videl v Lidlu propojeni pocitacu pres elektrickou sit - jsou
> to dve krabicky, na jedne strane maji vidlici pro zapojeni do zasuvky
> 230V a na druhe strane konektor
> RJ45 a stoji asi 1900Kc. Mate nekdo zkusenost jestli by to
> mohlo vyresit muj problem
> jak pripojit pocitac z mistnosti kde jej chci mit do
> mistnosti kde prijimam wifi signal
> a netahat k tomu zadne dalsi draty

Dobrý den,
mohu posloužit čerstvou zkušeností s adaptérem OVISLINK AirLive HP-3000E.
Pokud byly adaptéry na stejné větvi rozvodu, bylo vše naprosto bez problému,
ping okolo 8 ms. Pokud byly v cestě jističe nebo hodiny, přestalo to
fungovat. Doporučuji půjčit a vyzkoušet tam, kde chcete použít, jinak to
mohou být vyhozené peníze. Používám WiFi, ale kdybych měl oba počítače za
jedním jističem, tak bych si to nechal. Nemám k dispozici dlouhodobé
zkušenosti, ale kolega, který mi je půjčil na vyzkoušení, je používá doma
dva měsíce a zatím naprostá spokojenost.

JF