navrh vstupu ADC

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Sobota Listopad 8 22:09:51 CET 2008

Andrej Jancura wrote:
> Ahoj,
>
> Ides na to od konca... Skus si najprv pozriet ako mas realizovane tie
> vystupy zariadeni, ci charakteristiky snimacieho prvku. Pokial tam mas ofset
> povedzme 1-5mV@25C ci par radov menej, tak na ten tvoj rozsah na ADC zabudni
> a zbytocne si nekomplikuj zivot...

Ved prave... jedno stare analogove zariadenie ma na vystupe rozsah
asi 10 mV, stabilitu nepoznam, ale nech je takmer akakolvek... preto
som na zaciatku uvazoval nad celym rozsahom. Zrejme bude lepsie
pridat za toto zariadenie osobitny zosilovac a zjednodusit tak
narocneho navrhu na strane prevodnika.

> Okrem toho, ADuC8xx ponuka ovela lepsiu flexibilitu riesenia takychto
> merani. Ale to je uz jedna zo systemovych otazok, ktore si musis aspon v
> ramci svojich znalosti vyriesit sam a mat aspon ake take prakticke
> skusenosti. Prakticky navrhnut univerzalny meraci vstup s pozadovanymi
> parametrami nejde.

Na zmenu celeho systemu je trosku neskoro, riesim to z donutenia
a prepisanie celeho zdrojaku na tuto platformu by bolo neumerne
zlozitejsie.

> Este jedna rada, AD7710 bude pre tvoju applikaciu vhodnejsi.

Pozeral som sa zbezne do datasheetu, ale mojim laickym pohladom
neviem prist na to, cim je prevodnik AD7710 lepsi nez AD7714,
okrem mensieho poctu vstupov a zabudovanej referencie?

Vyssiu cenu v drogeriach nepocitam.

Vdaka

Lubos

PS: este sa pre istotu pozeram do DS AD7710, aby som neplacal
nezmysly... lepsi je kvoli moznosti symetrickeho napajania?