navrh vstupu ADC

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Sobota Listopad 8 17:29:31 CET 2008

Zdravim,

10 mV bol skor zamyslany minimalny rozsah pri strate 3 bitov.
Efektivne by tam mal byt skor rozsah 10 V / 128 = 78 mV, cim
sa dostavame do hodnot o rad lepsich, ale chapem myslienku
a ked nic ine, tak aspon uz viem, ze tadial asi cesta nevedie.

Tych 13 bitov ktore spominate sice je pod moje ocakavania,
ale urcite lepsie nez momentalny postup, ked konverzia prebieha
v AVR-ku s rozlisenim 10 bitov.

Hovorite, ze odporovy delic je za danych podmienok nevhodny.
Aky obvod by som mal podla Vas pouzit?

Rozsah do 10V je podmienkou, dolny rozsah (tych zamyslanych 10 mV)
pritom musi byt dostatocne dynamicky tak, aby boli vystupne
hodnoty v rozsahu orientacne tych Vami spominanych 13 bitov.

Poziadavky su take, ze rele v obvode nebude, skor uvazujem
galvanicky oddelit ADC na strane SPI od zvysku zariadenia.

Lubos