upgrade PC

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Listopad 8 16:14:11 CET 2008

Tyhle požadavky splňuje dneska cokoliv. Jenom to chce pohlídat, aby deska
měla vyvedený COM i LPT (případně aspoň formou bracketu), USB má každá deska
minimálně 4x + další na desce jako konektor. Síťovka je vždy integrovaná,
disk se v poměru cena/výkon vyplatí okolo 300GB.
Pokud se tam pak nekoupí pořádná grafická karta, tak to na hry nebude nikdy,
je třeba říct, co se na tom bude hrát, nový hry na tom prostě budou
nehratelný, starší podle karty, ale na kancelářskou práci bych volil
integrovanou VGA a nejlépe aby měla vyvedený DVI.
CPU podle ceny a vkusu, na kancl dneska stačí zase cokoliv.
Zvukovku bych vůbec neřešil, integrovaný stačí bohatě, výstup 5.1 je
samozřejmostí.
Zdroj téměř určitě nebude mít 24pinový napájení desky a dost možná ani
přídavný napájení CPU, určitě bych zvážil nový zdroj, podle konfigurace 250W
nebo 300W stačit nemusí.

PS: Pokud je to ještě starý typ case, kde není zdroj nad deskou a CPU, ale
naproti CPU, tak bych určitě měnil i case.