Datasheet poradne elektronky

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Listopad 8 15:18:23 CET 2008

No, může být, ale spíše to beru jako folklór. Nikoho takového jsem nepoznal
a to jsem jezdil i na ty závody.
Tím neříkám, že to není pravda ale pokud se takto někdo trápí, tak je to
jeho věc.
Ale co se týká tužky, tak jsme dělali takové voloviny, že jsme používali
dvoubarevnou tužku. Z jedné strany byla modrá a z druhé červená a mezi
jednotlivými znaky jste jí při příjmu v ruce přehazoval a psal jeden znak
modře a jeden červeně. Je to dobré k tomu se naučit přijímat i o několik
znaků pozadu. Pak se naučíte přijímat i otevřený text jako mluvené slovo. Já
jsem vůbec oproti ostatním nemusel dělat zkoušky na ruční klíč a hned jsem
jel na squeeze "pastičku".
Jindra Polívka

V Popradu na PŠ jsme měli jednoho majora co už přesluhoval, dříve přeborník
v rychlotelegrafii. Měl od klíče tak zničenou ruku, že v ní skoro neudržel
ani tužku. Takže všeho moc škodí.
Anděl