upgrade PC

OK1IA ok1ia@seznam.cz
Sobota Listopad 8 10:52:51 CET 2008

Zdravím vás všechny a prosím o radu -. je tady hodně expertů a lidí s IT
oboru:

Mám v plánu provét inovaci PC pro manželku s tím, že do bedny strčím novou
základní desku i s procesorem.
Představuji si, že tam budou běhat WIN-XP,
chci tam-  RAM 2GB,
            - nový HDD ( stačí kolem 100G - bude rozdělen na dvě části).
            - síťová karta
            - CD mechaniku (mám)
            - COM
            - LPT
            -USB minimálně 2x

             Zdroj ATX 250W mám ( možná i 300W )
             Klávesnici a myš mám PS2
             Monitor LCD mám
Zatím stačí integrovaná zvukovka - případně poraďte jakou jinou tam dát (až
přijdou vnuci a budou chtít hrát...).

Prosím tedy o radu, co koupit. Vím, že je Vás tu hodně co se tím zabýváte.
Představuji si nové díly se zárukou.
Já sám nemám takový přehled o základních deskách a rád bych měl již něco
doporučeno, s čím jsou zkušenosti.
Nemusí to být zase to nej,nej ...
Případnou odpověď prosím na můj e-mail   ok1ia@seznam.cz   - aby Admin
nekřičel, že tady je reklama...