Datasheet poradne elektronky

azehw azehw@volny.cz
Pátek Listopad 7 23:08:35 CET 2008


Podle toho, co jsem zažil, znovu opakuji, že ty konstruktéry obdivuji. Jenom 
ten anténní přepínač P-12, to byl skvost. V podstatě "jen" kusy vedení a 
ochranné a spínací malé výbojky, ve kterých zdánlivě trvale sršely výboje, 
ale ono to dokonale běhalo, a nepamatuji si, že by se někdy nějaká výbojka 
vyměňovala. Nevím, co bylo na vstupu přijímače, u P-15 to byl permaktron. 
Nahoru stovky kW, zpět nějaké pidiwatyy. Analogová paměťpro vymazání odrazů 
od pevných překážek, to byla speciální obrazovka LN-5, a další technické 
lahůdky. Obvykle do doby tzv. "profylaktické prohlídky" všechno 
fungovalo.....
Mimochodem, v přívěsu za P-12 byl záložní agregát, diesel, dvojtakt.... vždy 
bez problémů naskočil.
AZE

----- Original Message ----- 
From: "Jan Kral" <kral@fortech.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 07, 2008 10:45 PM
Subject: RE: Datasheet poradne elektronky


Rekl bych, ze to, ze to byl jediny radar, ktery to umel mohlo byt tim, ze 
byl asi jediny v tomhle pasmu. Tento uspech nebude genialitou konstrukteru, 
ale spis tim, ze to jede v metrovem pasmu a pro tohle pasmo neviditelnost 
letadla asi nepujde udelat zas tak jednoduse.

jk

> jako jediný radar byl schopen detekovat emerická stealth
> letadla. My jsme s
> P-12 běžně sledovali americké BlackBirdy a U-2 ve výškách nad
> 20 km. Přitom
> na štítku "naší" P-12 byl rok výroby 1947....já ty ruské konstruktéry
> nepodceňuji.
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list