Datasheet poradne elektronky

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Listopad 7 21:58:16 CET 2008

Sak pise ze nie pripona A...

Ale ten bukvickovsky web je kuzelny, stale narazam na nieco co mi pripomenie ten socik. Teraz som len chvilku guglil tu lampu a preguglil som sa k lokomotivam a dieselagregatom do 1000kW...  http://www.kolomnadiesel.com/productions/

wek

PS. Ta hlaska o nepritomnosti virusov posobi rovnako debilne vo vsetkych jazykoch, aj vo francuzstine... Ja viem ze za to nemozes.