feritova pamat

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Listopad 7 21:16:53 CET 2008

 7.11.2008, 21:07:01

 Podle aktualni ceny, to na nejakou financni krizi moc nevypada.
 Nekdy v 90 letech jsem v recomu za 200 korun koupil blog feritovych pameti,
 o velikosti cca 50 x 50 * 25 cm. Jednotlive vrstvy sitky byly prolozeny
 kvalitnim 3mm duralovym plechem, coz byl hlavni duvod mezo zajmu.
 Kousek sitky velikosti dlane mam jeste nekde uschovany.

 U te aukce na ebay pisou hmotnost 10 liber, to se normalne posila
 postou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz