Konektor RJ45

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Listopad 7 17:58:45 CET 2008

A na co jste se ptal a co Vam rozmlouvali ?
Pouziti bezdratu (tj. ve Vasem pripade WiFi) ?
Vzdyt jste v zadani vyzadoval "nevrtat zdi".

Samozrejme drat je drat. Stejne dobrych parametru jako ma metalicka
linka (rychlost, bezpecnost, bezproblemovost) na WiFi jiste nedosahnete.
Ale kdyz nelze vrtat, tak jak jinak, nez bezdratove ?

Nebo Vam rozmlouvali pouziti jednoho zarizeni pro pripojeni k Internetu
a soucasne k vnitrnimu rozvodu ? Pak maji pravdu, to skutecne neni
dobry napad. Chtelo by to pro vnitrni rozvod samostatne AP nebo router,
samozrejme naladene na jinem kanale.

rollfree

**********************
Od: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw@seznam.cz>

Cvicne jsem se poptaval u tri odbornych firem. V jedne nevedeli, ve dvou mi to rozmlouvlai.
Tak nevim.

No WiFi router. A do tech PC WiFi karty. Mezi temi PC to ale bude o dost
pomalejsi, nez na LAN, na internet to staci v pohode.
http://www.agen.cz/kategorie/449/Sitove-komponenty-WIFI-Bezdrat-wifi-Routery.htm