parovanie mosfetov do audio zosilnovaca

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Pátek Listopad 7 17:47:32 CET 2008

dobrý den,

irf640/9640 je problém. Oproti době kdy byl konstruován DPA380 se jejich
technologie změnila směrem k lepším spínacím vlastnostem. Lepší je se jejich
použití v nf zesilovači vyhnout.

Mohl byste dopadnout jako můj kolega který jich odpálil asi 5 párů než to
vzdal :-) Laterální fety mají proud pro který je teplotní závislost nulová
relativně malý(dudek píše u DPA330  200mA). IRF640 mají tento proud v řádu
ampérů...

Pokud se nebude dařit, zkuste zesilovač V-MOS 60, hodně lidí si ho chválí.
Teplotní stabilizace je provedena pomocí termistorů. Je to relativně
jednoduchý a zvukově příjemný zesilovač.

http://forum.audioweb.cz/viewtopic.php?id=627

Zdeněk