parovanie mosfetov do audio zosilnovaca

aze azehw@volny.cz
Pátek Listopad 7 16:22:09 CET 2008

Omyl. Skalní hájendisté by vám řekli, že na dobrý zvuk jedině poctivé lampy
:)))
AZE

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 07, 2008 3:07 PM
Subject: Re: parovanie mosfetov do audio zosilnovaca

7.11.2008, 14:57:15
dobry den

Skalni haj-endiste by vam jiste rekli, ze tranzistory irf640/9640 jsou
prou audio absolutne nevhodne, a tak vam nepomuze ani 5 kapacitoru s
8-mi modrymi displaji.
Pro dobry zvuk musite pouzit klasicke T Hitachi 2SK134/2SJ49 a pod.
Nekteri, tolerantnejsi pripousti i pouziti modernich typu, ale jen
pokud jde o NF specialy napr. EXICON ECF10N20/ECF10P20.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz