C51 aritmetika s vetsim rozsahem

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Listopad 7 10:49:28 CET 2008

>R1 byla pouzita pro preruseni od casovace, takze vyuzivala jen ty ostatni
>registry,

Aha, jasne. Dakujem.

>je to z davne doby, kdy jsem to cpal do 4kB FLASH v 51 a to
>vyzadovalo jiste usili ;-)

Spomenul som si na jeden projekt, ktory zacal ako velmi jednoducha vec v '2051, potom rastla a rastla, a v okamihu ked uz vyrastla do '4051 (ktora bohuzial nema viac RAM nez '2051) uz potrebovala tolko RAM, ze som si musel zratat stack... mal som volny jeden cely byte a 3 bity v bitovej oblasti... Tam som robil aj take hovadiny ze kedze som nemal RAM na buffer, som skladal za jazdy komunikacny paket (s nezmenitelnou strukturou kedze v sieti boli aj ine zariadenia) ciastocne z obsahu FLASH a ciastocne z RAM...

wek