Eagle - srovnani s KiCad

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Listopad 6 21:13:03 CET 2008

Kdyz uz je skoro patek a tema Eagle se nakoplo - dokaze nekdo srovnat tyto
SW?
Ja pouzival Orcad 10, ted jsem uz 2 PCB udelal v KiCadu a prijde mi docela
pouzitelny - je Eagle o tolik lepsi, ze se ho vyplati koupit?
Zatim mi na KiCadu vadi 3 veci
 - slozitejsi kopirovani bloku ve schematu - da se na to zvyknout, ale mezi
projekty to nejak asi nejde, ze...
 - nemoznost srafovanych ploch medi v PCB - to mi komplikuje tisk
inkoustovkou
 - dalsich par drobnosti ;-)

S Orcadem samo nesrovnatelne, ale ten ma taky sve chyby, navic si musim
vytvaret znova knihovny, co uz v Orcadu mam, tak to asi trosku kazi dojem
;-)

Ale za tu cenu mi to prijde super, podelte se se svymi poznatky....